Blue Energy

Regulamin serwisu

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

obowiązujący od dnia 11.09.2024.

Witamy w Serwisie b-energy.pl! Zapraszamy do zapoznania się z treścią Regulaminu, w którym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące korzystania z Serwisu, w tym prawa i obowiązki Użytkownika i Serwisu, kluczowe zasady zawierania i wykonywania umów, a także informacje dotyczące odstąpienia od umowy i składania reklamacji. Akceptacja treści Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do zawarcia Umowy.

Serwis prowadzony jest przez Blue Energy Sp. z o.o. z siedzibą w Pomiłowie 10, 76-100 Sławno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000923687, posiadającą NIP: 4990687876 oraz REGON 520018658, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 zł.

Kontakt z Serwisem możliwy jest:

  • korespondencyjnie pod adresem: J. Matejki 14/1, 76-100 Sławno,
  • za pośrednictwem wiadomości elektronicznej kierowanej na adres: info@bblueenergy.pl,
  • telefonicznie pod numerem: +48 575 576 995,
  • za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu.
I. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie posiadają znaczenie:

  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Formularz aplikacyjny – formularz dostępny na stronach Serwisu, umożliwiający przesłanie przez Kandydata zgłoszenia w odpowiedzi na Ogłoszenie Rekrutacyjne.
  3. Kandydat – osoba fizyczna korzystająca z Formularza aplikacyjnego, zgłaszająca chęć udziału w procesie rekrutacyjnym mającym na celu zatrudnienie u Usługodawcy lub nawiązanie współpracy.
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, na rzecz której Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną.
  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  6. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Serwisu.
  7. Ogłoszenie Rekrutacyjne – ogłoszenie opublikowane w Serwisie mające na celu poszukiwanie dla Usługodawcy pracownika na konkretne stanowisko wskazane w treści ogłoszenia lub nawiązanie współpracy na warunkach wskazanych w Ogłoszeniu.
  8. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 41 [1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Serwisu.
  9. Regulamin – niniejszy dokument.
  10. Serwis internetowy/Serwis – serwis prowadzony przez Usługodawcę dostępny pod adresem https://b-energy.pl.
  11. Usługodawca - Blue Energy Sp. z o.o. z siedzibą w Pomiłowie 10, 76-100 Sławno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000923687, posiadająca NIP: 4990687876 oraz REGON 520018658, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000,00 zł.
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827 ze zm.).
  13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
II. Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz zasady i warunki świadczenia Usług przez Usługodawcę. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Serwisu w sposób umożliwiający jego odtwarzanie, pozyskanie i utrwalenie jego treści poprzez zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  2. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej, a także do wszelkiego rodzaju wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronach Serwisu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w Serwisie w celu prezentacji towarów lub usług, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich, w szczególności producentów lub dystrybutorów) należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Usługodawcy wyrażoną na piśmie.
  3. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy Internetu mieli możliwość korzystania ze Serwisu Internetowego, tj. dokonywania wszelkich czynności prowadzących do zapoznania się z treścią Serwisu bądź dokonywania innych czynności określonych Regulaminem, przy użyciu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  4. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie umożliwia korzystanie z Serwisu Internetowego stanowią:
    • komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    • przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Chrome w wersji 66 lub nowszej, FireFox 60 lub nowszej, Opera w wersji 53 lub nowszej lub Safari w wersji 5 lub nowszej,
    • włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce.
  5. W celu złożenia Zamówienia, a także korzystania z niektórych Usług w Serwisie, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  6. Usługodawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem dla każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na pozyskaniu i modyfikowaniu danych użytkowników przez osoby nieuprawnione oraz na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania. Aby uniknąć ryzyka, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia, w szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość użytkowników korzystających z sieci Internet oraz zaporę sieciową typu firewall.
III. Prawa i obowiązki
  1. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy, tj. w szczególności działalności reklamowej innego przedsiębiorcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Usługodawcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    • korzystania z Serwisu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    • korzystania z Serwisu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy,
    • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    • korzystania ze Serwisu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z Usług, o których mowa w pkt. III Regulaminu, treści które mogłyby w szczególności:
    • zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
    • naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
    • zawierać dane osobowe osób trzecich oraz rozpowszechniać wizerunek osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej,
    • posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe),
    • naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
IV. Zasady świadczenia Usług
  1. W ramach prowadzonego Serwisu Internetowego Usługodawca umożliwia Klientom korzystanie z bezpłatnych Usług, świadczonych przez Usługodawcę 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Klient ma możliwość wysłania do Usługodawcy wiadomości za pośrednictwem interaktywnego formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na umożliwieniu Klientowi wysłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem interaktywnego formularza zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
  3. Kandydat ma możliwość wysłania do Usługodawcy wiadomości za pośrednictwem interaktywnego formularza aplikacyjnego dostępnego na stronie Serwisu w odpowiedzi na Ogłoszenie Rekrutacyjne. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na umożliwieniu Klientowi wysłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem interaktywnego formularza aplikacyjnego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Kandydata.
  4. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, może odstąpić od umowy o świadczenie usługi elektronicznej zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy, np. przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do Regulaminu.
  5. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
V. Reklamacje Usług świadczonych drogą elektroniczną
  1. Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje dotyczące nieprawidłowego świadczenia Usług, braku świadczenia Usług przewidzianych Regulaminem lub nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu.
  2. Reklamacje wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Serwisu oraz świadczenia Usług, o których mowa w ppkt. 1 powyżej Klient może zgłaszać:
    • na adres: J. Matejki 14/1, 76-100 Sławno,
    • adres e-mail: info@bblueenergy.pl,
    • nr telefonu: +48 575 576 995.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis zaistniałych nieprawidłowości.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Usługodawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
VI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
VII. Ochrona danych osobowych

Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie obowiązującymi przepisami oraz z zasadami określonymi w Polityce prywatności znajdującej się na stronie Serwisu.

VIII. Postanowienia końcowe
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  3. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Serwisu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie.
  4. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług

(informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy świadczenia usług)

Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług

Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Blue Energy Sp. z o.o. mającym siedzibę przy Pomiłowie 10, 76-100 Sławno, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000923687, email: info@bblueenergy.pl, tel. +48 575 576 995, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług